Červenec v Opičím světě a okolí / July in and around Monkey World 2009

Sunday, June 1, 2008

Moje další plány už se rýsují

Konečně se mi povedlo sehnat práci. Za týden a kousek se vydávám do Skotska, přesazovat kytky. Slyšíte dobře - zaměstnají mě v zahradnictví na břehu skotského jezera...No, asi to nebude tak romantické, jak to zní:-), ale hrabat se v hlíně ve Skotsku se mi zdá docela schůdnou variantou, jak si vydělat na další cestu do Afriky. Pokud to dobře půjde, chtěla bych tam být někdy do půlky října. Potom se na chvilku vrátím domů, a na 3. listopadu už mám rezervovanou letenku do Johannesburgu. Tam ale dlouho nezůstanu, to se nebojte. Přesun zpátky do Tsitsikamského pralesa přes Bloemfontein, hlavní město provincie Free State, bude doufám co nejrychlejší. A tam už mě čekají kočkodani a Karin Saks se svou záchrannou stanicí. Ale to je ještě daleko, teď hurá do starého dobrého Skotska...