Červenec v Opičím světě a okolí / July in and around Monkey World 2009

Tuesday, March 3, 2009

Fotky a pozvánka na návštěvu

Ještě dvě poznámky - dala jsem vám sem první fotky, spíš jen pro představu, nic extra, a místo psaní dalšího příspěvku jsem se nějak neplánovaně rozepsala do popisků...tak mi dejte vědět, co je pro vás lepší, jestli text odděleně (když si najdu dost času, abych něco smyslupného zplodila, což bohužel většinou znamená, že textu je tu pomálu), nebo takhle v komentářích k fotkám (zařídím se podle toho v popiscích fotek z Afriky:-).
Druhá poznámka se týká faktu, jak jsem vás sem všechny srdečně zvala na návštěvu! Tak to pozvání samozřejmě pořád platí, moc ráda vás tu všechny (i když ne najednou:-) uvidím - budu vám ale muset dát vědět, až budu na návštěvy připravená, v momentální situaci to zatím není úplně proveditelné:-( Jsem ubytovaná na pozemku parku, což je super, protože je to v podstatě v lese a mám tak blízko do práce, ale jinak mě to staví do stejné situace jako v Africe - bez auta jsem tu vyřízená. Takže pokud tu budu opravdu zůstávat delší dobu, budu si ho muset pořídit, a jelikož tu není žádná volná postel ani nic jiného na spaní, k tomu ještě nějaké náhradní matrace nebo rozkládací gauč, abyste tu měli kde složit kosti:-) Tak vydržte. A tady pro vaši orientaci, kde že se to teď zase vyskytuju -ta červená tečka...