Červenec v Opičím světě a okolí / July in and around Monkey World 2009

Wednesday, February 11, 2009

Překvapivý zvrat...

Pro většinu z vás novinka, pro všechny asi každopádně překvapení (včetně mě:-))) – zítra předčasně opouštím Jižní Afriku, na otočku se vracím domů, abych si namísto plavek a kraťasů zabalila zimní oblečení, a hned příští týden vyrážím do Anglie, kde už mě čeká moje první placené místo ošetřovatelky primátů. Ne vše šlo nakonec podle plánu, a tak jsem nemohla nevzít místo v Monkeyworld Ape Rescue Centru...v podstatě je to podobná záchranná stanice jako ta, ve které jsem pracovala teď, ale její působiště zahrnuje celý svět a opice a lidoopi tu nachází doživotní útočiště. Opustit kočkodany, včetně Sama (o tom více příště) a paviána Kajiku nebylo snadné, ukázalo se ale, že partner Karin, který se vrátil z Kanady, není naší přítomnosti nakloněn a navíc zastane většinu práce, takže na nás už ji moc nezbyde. Byla to ale další velká zkušenost, a kočkodani mi rozhodně přirostli k srdci. Jediné, co mi ulehčilo odjezd, byla skutečnost, že v Dorsetu už mě čekají další svěřenci, kteří zaplní to prázdné místo, které po těch předchozích zbylo...Samozřejmě bych vás všechny moc ráda viděla, ale za čtyři dny toho asi moc nestihnu. Do Londýna už to ale není tak daleko a z Londýna do Dorsetu coby kamenem dohodil:-) Co se týče fotek za poslední měsíc, ty by se tu měly objevit během příštího týdne, kromě spousty opic taky spousta slonů, po cestě jsme se totiž ještě zastavili na třídenní safari v Addo Elephant Parku, takže se ještě máte na co těšit, i když jako obvykle trochu se zpožděním. Takže to horko, které jsem si tu užívala, zase vyměním za sníh...hurá:-(....