Červenec v Opičím světě a okolí / July in and around Monkey World 2009

Saturday, July 5, 2008

Novinky 5.7.08

Tak jsem se mylila. Neni to tak fadni, jak jsem si myslela. Firma ma jeste dalsi tri pozemky, kde se pestuji krome vresu taky azalky a horce. Ja jsem ted dva tydny sazela azalky, takze trochu zmena, i kdyz velky rozdil v tom, pravda, neni:-) Krome sazeni jsem se podilela jeste na dalsi cinnosti, kterou jsem jeste nezminovala, a to otrhavani vyhonku, tzv. cuttings, z dospelych rostlin, a ty jsme potom sazely...No a to je tak vsechno, krome toho, ze pocasi je tu jako ve Skotsku, cili vetsinu casu prsi a prsi...a pak jeste prsi. Ale vcera konecne vylezlo i slunicko, tak jsem lezla po okolnich kopcich, po stezickach vyslapanych oveckama...Vsude kolem kam az dohlednu zeleno...A z okolnich kopcu se ozyva beceni ovecek, a je to takova idylka a klid a pohoda...U jezera se momentalne moc nezdrzuju, protoze se vyrojily hororove musky zvane midgies, ktere jsou titerne, ale doterne, a utoci v obrovskych hejnech..V malych poctech na ne plati protikomari spreje, vetsi mnozstvi ale odvrati jedine tzv. midgi net, sitovy navlek na hlavu, pres ktery neni az tak dobre videt, ja mam zeleny, takze kdyz ho mam na hlave, muj svet je cely zahaleny do zelene mlhy...:-) Dnes zase pisu z Obanu, a pro ilustraci mate v albu par novych obrazku...
Vase vresova, a ted i azalkova, vila